środa, 10 października 2018

Wystawa kotów

Wystawa kotów

Na dzisiejszej kociej wystawie
Są wszystkie rasy kotów prawie!

W kocich klatkach na stołach
jest tyle kotów, nikt zliczyć ich nie zdoła!

Rząd bengali siedzi sobie z mojej prawej,
A gdzie indziej same perskie koty prawie,
Masa sfinksów jest na sali,
Radgolle wszyscy by głaskali,
Koty syjamskie pod ścianą stoją,
Abisyńskie trochę się ludzi boją,
A somalijskie humory stroją.

I wszystkie rozmawiają
Jak to pięknie wyglądają.

Tylko nebelungi dwa
mają nieco inny temat.

- Ta wystawa jest do bani,
Nikt nie znajdzie tu nas za nic,
A to przecież właśnie nas
Powinni podziwiać cały czas.

- Racja, racja panie kocie,
Nie chodzimy jak inni po płocie
MY tu jesteśmy gwiazdami,
A ludzie skupiają uwagę na nich!

- Coś jest nie tak kolego drogi,
Koty wybierają własne drogi,
My chcemy być na szczycie,
Do tej pory szło nam znakomicie,
A teraz w kącie nas postawili,
Ach ci lidzie okropni, niemili!

Obok dwa koty siedziały,
(Jeden duży, drugi mały),
Całą rozmowę słyszały.

- Nie tylko wy lśnić chcecie,
Nie tylko wy ładnie rymujecie,
Inni też mogą piękni być,
Nie możecie tego kryć!

- Ja jestem małym jeszcze,
Bardzo słodkim kocim leszczem,
Uwielbienie mam w kieszeni,
Lecz gdy, dorosnę to się zmieni,
Bo przez takich tu jak wy,
Wiarę w siebie stracimy!
Wasze rozmowy są bardzo nieładne,
A do tego jeszcze przesadne!

Nebelungi chciały odgryźć się,
Lecz nie zdążyły, nie,
Ponieważ wystawa się skończyła,
A wraz z nią ta rozmowa niemiła.



Lisica                                                     






Ten wiersz naprawdę jest mojego autorstwa. Te zdjęcia zresztą też. Byłam na wystawie kotów w Łodzi, 22 kwietnia 2018 roku, i widziałam wszystkie wymienione w tym wierszu rasy kotów, z wyjątkiem nebulungów, ale są one moimi ulubionymi kotami, więc naoglądałam się ich zdjęć za wszystkie czasy😋







A to są moje kotki😻

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pogadajmy jak lis z lisem🍁🍂😜

Senniczek: Robert Downey Jr. - sen z niedzielnej nocy

Wyszłam na zakupy. Zarówno okolica jak i sklep były zupełnie inne niż naprawdę. Niedaleko sklepu zauważyłam RDJ. Siedział na rowerku stacj...