środa, 24 października 2018

,,Kot w koszyku" (opowiada Tigra)

Kot w koszyku





Jak znalazłam się w koszyku


O, chrupka!

Mmmmmmm...

Za chrupką pójdę wszędzie!


Mniam!



  Złodziej!

Ale pychota!


A co ty robisz!? Chcesz mi ukraść chrupki, tak?!

Cmok!




 Wygodny koszyk


Co to? Chrupki się skończyły?!
Idę stąd!
Chociaż...

Ten koszyk jest nawet wygodny... 

Posiedzę tu chwilę.


Na pewno już nic nie ma?

Na pewno.



                         


                            *           *           *








Znudziło mi się.

Zieeeeeeeew.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pogadajmy jak lis z lisem🍁🍂😜

Senniczek: Robert Downey Jr. - sen z niedzielnej nocy

Wyszłam na zakupy. Zarówno okolica jak i sklep były zupełnie inne niż naprawdę. Niedaleko sklepu zauważyłam RDJ. Siedział na rowerku stacj...