niedziela, 7 października 2018

Palmy nad jeziorem


Jak co tydzień jechałam zajęcia z pływania. W pewnym momencie zobaczyliśmy wysypane kamienie i ułożone płytki na podwyższeniu terenu. Ale naszą uwagę najbardziej przykuły zasadzone tam sztuczne palmy. Kiedy zobaczyliśmy to ,,Udekorowane Podwyższenie Terenu" (w skrócie U.P.T.) było co prawda widno, lecz nie mogliśmy się temu przyjrzeć, bo gdybyśmy zatrzymali się (jechaliśmy autem) moglibyśmy nie zdążyć na zajęcia.
Jednak na miejscu byliśmy pięć minut przed czasem.
Gdy wracaliśmy tata zatrzymał auto przy ,,U.P.T.", a było już ciemno, dlatego zwróciliśmy na to uwagę tylko dlatego, że było podświetlane.
Wysiedliśmy z auta (zrobiłam parę zdjęć) i weszliśmy na ,,U.P.T." Okazało się ze to... NIEDOKOŃCZONE MOLO!








(To zdjęcie najbardziej oddaje moje poprzednie zdanie).






A teraz mam dla was szokującą informację! Gdy dotknęłam pnia tych palm wydał się podejrzanie prawdziwy. Dotknęłam jeszcze raz. Te ich ,,włosy" były PRAWDZIWE! Nie wierzycie mi? W takim razie przypatrzcie się palmom na zdjęciach i stwierdźcie sami, czy produkują sztuczne palmy z lekko uschniętymi liśćmi? (Nie trudźcie się, i tak na zdjęciach tego nie widać).






(Wiecie co, jednak się pomyliłam, na tym zdjęciu trochę widać to, że te liście są lekko uschnięte😜).


2 komentarze:

Pogadajmy jak lis z lisem🍁🍂😜

Senniczek: Robert Downey Jr. - sen z niedzielnej nocy

Wyszłam na zakupy. Zarówno okolica jak i sklep były zupełnie inne niż naprawdę. Niedaleko sklepu zauważyłam RDJ. Siedział na rowerku stacj...