środa, 26 grudnia 2018

Choinka, prezenty (w tym lis-szalik)

Dawno tu nie zaglądałam, ale teraz zajrzałam, więc wypadałoby coś napisać.


Choinka w tym roku wyjątkowo udana, mama ładnie dobrała kolory dekoracji.


Ponad połowa lampek przestała działać, więc drzewko niezbyt oświetla okolicę ;)








Jak widać powieszone zostały ozdoby z IKEOWSKICH koralików. Na choince wylądowało również dziesięć pierniczków, ale tylko na jej górnej połowie, bo na dolnej to by pies zjadł. 


Na wigilii dostałam wielkie puzzle ,,Mapa Świata" Mizielińskich (wymiary: 100 x 60), które wczoraj ułożyłam. Mama jest nimi zachwycona!







Jeśli tak jak większość ludzi zaczynacie układanie od ramki, to tutaj nie patrzcie na płaski bok tylko na wzór ramki. Uwierzcie mi, to naprawdę ma znaczenie. Spójrzcie sobie na ramkę:




A teraz spójrzcie na te dwa puzzle:




???


Na święta zamówiłam sobie u mamy szalik-lis zrobiony na szydełku. Wyszedł cudowny! Dziś będzie miał okazję się sprawdzić :D







Na święta otrzymałam także lampę do robienia zdjęć, więc nie będę wreszcie musiała czekać na ładne światło. Ta lampa ma strasznie wielką żarówkę!


Nie wierzycie? 




A teraz?



2 komentarze:

  1. Piękna Choinka! U nas sztuczna biała - jak co roku. A pod choinką kolorowanka i książki fantasy :)
    Spokojnego Sylwestra!

    OdpowiedzUsuń

Pogadajmy jak lis z lisem🍁🍂😜

Senniczek: Robert Downey Jr. - sen z niedzielnej nocy

Wyszłam na zakupy. Zarówno okolica jak i sklep były zupełnie inne niż naprawdę. Niedaleko sklepu zauważyłam RDJ. Siedział na rowerku stacj...