wtorek, 28 sierpnia 2018

Dwa sklejone widelce.

Pamiętacie jeszce te kolorowe gumki, z których robi się bransoletki? Czy wiedzieliście, że można zrobić z nich coś więcej?



































































To wszystko zrobiłam sama z tych właśnie gumek.







Zaczęło się od tego, że chciałam zrobić nową obrożę dla mojej zabawki, ale zapomniałam jak, więc włączyłam sobie instrukcję na YouTubie. Oprócz instrukcji robienia bransoletek wyskoczyły mi też filmiki o tym, jak zrobić zwierzątka!

Pierwszą moją gumkową figurką była osa/pszczoła zrobiona na palcach. Następnie zrobiłam sowę, ale tym razem na... ...dwóch sklejonych widelcach!
korzystam z kanału OLGA CRAFTS, ponieważ jako jedna z nielicznych, pokazuje jak zrobić różne rzeczy z gumek za pomocą dwóch widelców, a nie dużego krosna.




Po zrobieniu paru zwierzaczków postanowiłam, że kupię sobie dużo gumek w różnych kolorach.
I kupiłam trzy gigantyczne pudła z około 20 - 30 kolorami gumek.









Niestety takie prace nie są niezniszczalnie.😔

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pogadajmy jak lis z lisem🍁🍂😜

Senniczek: Robert Downey Jr. - sen z niedzielnej nocy

Wyszłam na zakupy. Zarówno okolica jak i sklep były zupełnie inne niż naprawdę. Niedaleko sklepu zauważyłam RDJ. Siedział na rowerku stacj...