piątek, 24 sierpnia 2018

Chciałam, żeby kot pomógł mi zbierać jabłka. Zrobił to.

Wczoraj postawiłyśmy z mamą drabinę pod jedną z naszych jabłoni, bo miałam zbierać jabłka.
Weszłam na nią, zrywałam owoce do torby, a tu niedaleko nas chodzi sobie Tigrusia (mój kotek).
        - O, hej Tigra, pomożesz mi zbierać jabłka? - zapytałam się Tigry. Ona natomiast podeszła do mamy, (która trzymała drabinę) i kręciła się trochę.
Ale  w pewnym momeńcie postanowiła spełnić moje życzenie i zaczęła WCHODZIĆ NA DRABINĘ!
Smiałyśmy się z mamą (ja, jak okazało się na nagraniu smiałam się okropnie). To było takie słodkie!😻😍💘💗💖 Weszła na samą górę!
Zresztą, sami zobaczcie:







  To właśnie jest Tigra😸


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pogadajmy jak lis z lisem🍁🍂😜

Senniczek: Robert Downey Jr. - sen z niedzielnej nocy

Wyszłam na zakupy. Zarówno okolica jak i sklep były zupełnie inne niż naprawdę. Niedaleko sklepu zauważyłam RDJ. Siedział na rowerku stacj...