czwartek, 14 lutego 2019

Słodkie walentynki

Mniej więcej od dwóch tygodni planowałyśmy z mamą, że na walentynki będzie podwójna porcja kogla-mogla, w końcu od czasu do czasu można napchać się cukrem, który niszczy cały organizm kawałeczek po kawałeczku... Ale teraz o walentynkach, nie o destrukcji ciała przez cukier.



Za każdym razem gdy jestem w EC1 podziwiam szachy z czarnej i białej czekolady. Zawsze przypominam sobie wtedy film ,,Porwanie w Tiutiurlistanie", który oglądałam z dwa lata temu. Była w nim pewna konkretna scena: dwóch królów grało w szachy, właśnie z białej i czarnej czekolady. Gdy jeden z królów zbił pionek drugiego króla - zjadał go (oczywiście pionka, nie króla).
Moja kochana babcia postanowiła zrobić mi niespodziankę i kupiła nam takie szachy! :DDD











Gramy ;)




Uznałam, że w walentynki możemy zacząć zjadać pionki. ;)



Ale prezenty, prezenty... Walentynki to jednak tylko walentynki, jeśli chcemy obdarować rodziców nie musimy robić im prezentów, wystarczą piękne kartki :)

Mama była zachwycona:






Tata był zachwycony:
(tata już śpi, a walentynkę ma  w pokoju, nie będę go budzić, dlatego wyobraźcie sobie to samo co mamy, tylko w wersji z krokodylami) (kiedyś wam jeszcze pokażę tę walentynkę.).


rodzice dostali fajne upominki, a ja poćwiczyłam malowanie :D

A właśnie, malowanie, patrzcie na mój walentynkowy rysunek:




Zerknijcie jeszcze na plan publikacji postów na blogu do końca ferii ;)


- post na dzień kota (najbliższa sobota).

- czekajcie na relacje z mojego wyjazdu


wiem, że nie wygląda to na zbyt wiele, ale będą co najmniej dwa posty o wyjeździe, więc wypatrujcie ich, ja tymczasem się żegnam i składam walentynkowe życzenia, papatki!




2 komentarze:

  1. Ta słodka szachownica wygląda cudnie. Słoniki urocze.
    Trafiłam tu przez przypadek, ale takie przyjemności zdecydowanie mnie przyciągają.

    Pytanko: można podsyłać Ci pomysły na słodkości i inne takie? Bardzo chętnie zobaczyłabym parę rzeczy w Twoim wykonaniu.

    Pozdrawiam ciepło! ♥
    Peace out!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, chętnie przyjmę pomysły na różne słodkości ;) I przepraszam, że tak długo nie odpowiadałam, ale chwilowo przestałam tu zaglądać. Od jutra powracam!

      Usuń

Pogadajmy jak lis z lisem🍁🍂😜

Senniczek: Robert Downey Jr. - sen z niedzielnej nocy

Wyszłam na zakupy. Zarówno okolica jak i sklep były zupełnie inne niż naprawdę. Niedaleko sklepu zauważyłam RDJ. Siedział na rowerku stacj...