poniedziałek, 3 grudnia 2018

Moje przygody z Wróżką Zębuszką

UWAGA! Dzieci poniżej 9 lat niech nie czytają ,,treści zawartych w tym poście"!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kiedy byłam mała STRASZNIE chciałam nawiązać kontakt z Wróżką Zębuszką i kazałam mamie pisać listy, (które jej dyktowałam) a potem zostawiałam je na szafce nocnej kiedy pod moją poduszką leżał mleczak.Większość zębów wypadła mi już w przedszkolu, dlatego właśnie mam takie fajne wspomnienia z Wróżką Zębuszką.
Pewnego dnia (miałam około siedmiu lat) postanowiłam napisać list, który chciałam położyć sobie przy łóżku gdy przyjdzie Wróżka (tak, wtedy już ,,umiałam" pisać), w którym prosiłam Wróżkę aby DAŁA MI WORECZEK MAGICZNEGO PYŁU W ZAMIAN ZA CUKIERKA!!!! (Zrobiłam na niego specjalną ramkę na kartce). Niestety (albo na szczęście) list w końcu nie został użyty.


Ale to nic w porównaniu do tego! Podczas wakacji w górach NARESZCIE wypadł mi ząb i zaczęłam realizować swój długo wyczekiwany plan... Podyktowałam mamie list z prośbą aby Wróżka Zębuszka................................ ZROBIŁA SOBIE ZDJĘCIE!!!!!! Położyłam wtedy aparat obok mojej głowy a w liście zamieściłam instrukcję jak go używać!!!!! Jak moja mama wybrnęła z tej sytuacji? Przy ognisku gdy już spałam narysowała Wróżkę Zębuszkę (zapomniała o rękach) i położyła na liście. A najlepsze, że ja naprawdę wieżyłam, że to jest wróżka zębuszka (i zastanawiałam się jak straciła ręce). Postanowiłam ją wyciąć i przechować. Mam ją do dziś.





Oprócz tego pewnego razu gdy pod moją poduszką zamiast małej monety pięciozłotowej znalazł się duży banknot dziesięciozłotowy pomyślałam, że Wróżka Zębuszka dała mi tak wielki pieniądz, bo jestem już starsza! (Pięć lat miałam😑). A to po prostu mama nie była akurat w posiadaniu pięciozłotówek! I tak oto już zawsze  musiała mi dawać dziesięć złotych zamiast pięciu...😶



W wieku ośmiu lat nagle powiedziałam:
           - Ale przyznaj się, Mikołaj nie istneje. I Wróżka zębuszka też. To wy podkładacie mi prezenty - i mama się przyznała (a ja popłakałam). Od tamtego czasu zęby w ogóle ne znikają spod mojej poduszki. Wróżka Zębuszka gdzieś wyparowała...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pogadajmy jak lis z lisem🍁🍂😜

Senniczek: Robert Downey Jr. - sen z niedzielnej nocy

Wyszłam na zakupy. Zarówno okolica jak i sklep były zupełnie inne niż naprawdę. Niedaleko sklepu zauważyłam RDJ. Siedział na rowerku stacj...