czwartek, 23 sierpnia 2018

Cześć, jestem ........! (i salamandra plamista)

Cześć, jestem ........! Dlaczego wpisałam te kropki, zamiast się przedstawić? Bo narazie chcę utrzymać swoje imię w tajemnicy, więc sami zdecydujcie co powinno być tam wpisane.😏
Ale wróćmy do tematu.


Cześć, tu Lisica! Nie jestem jeszcze dorosła, jak pewnie widzać na zdjęciu:


Ale niech to was nie zniechęca, ten blog nie będzie prowadzony w dziecinny sposób! (A teraz przechodzimy do rzeczy, od której zaczyna się każdy post wstępny).
Będę tu opowiadać o moich przygodach, pisać historie, nie zapomnę także o tym, aby co jakiś czas opisywać zwykłe dni w żartobliwy sposób, lub dodawć do nich kawałki fantasy i science fiction (czytaj: sajens fikszyn).

To jest salamandra plamista, zdjęcie mojego autorstwa z 2018 roku.


2 komentarze:

Pogadajmy jak lis z lisem🍁🍂😜

Senniczek: Robert Downey Jr. - sen z niedzielnej nocy

Wyszłam na zakupy. Zarówno okolica jak i sklep były zupełnie inne niż naprawdę. Niedaleko sklepu zauważyłam RDJ. Siedział na rowerku stacj...